Naam:
theokloosterman.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

In maart word ik 64. Naast een erge leuke baan ga ik meer tijd besteden aan andere leuke zaken. Minder uren werken, een soort van pré pensioen. Muziek is wat er altijd is geweest en altijd zal blijven ('it's only rock & roll...'). Veel op de camping bij m'n stacaravan zijn. Vrijwilligerswerk, lezen, schrijven en....reizen.

Over mijn reis

Amerika, de Westkust, Californië. Al jaren een wens en langzamerhand ontstond het plan en deelde ik dat op mijn 60ste verjaardag. Natuur, cultuur en natuurlijk muziek. Ik ga de reis maken samen met mijn zoon Merijn en zijn vriendin Joop.

We zijn het goed aan het voorbereiden. Ook weer niet té goed, het moet ook wel een avontuur zijn. Ontdekken..

De vliegreis, de camper (wat een ding!) en een enkele camping zijn geboekt. De 4th of July vieren we midden in de woestijn in Barstow aan de route 66. Later volgen meer details over onze route.

Vertrek donderdag 26 juni. We komen woensdag 22 juli weer thuis.

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, San Marino, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.